Nasz zespół

Eventy są naszą pasją. Organizujemy je nieprzerwanie od 2001 roku. Zdobyliśmy wiele cennego doświadczenia, którym chętnie się dzielimy. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, dla globalnych firm.

pasja i doświadczenie


Dorota Pudło

Dyrektor Zarządzający

Założycielka oraz współwłaścicielka agencji. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników oraz budowaniu wizerunku firmy.

Od początku istnienia agencji pracowała dla globalnych firm, organizując dla nich wiele oficjalnych uroczystości. Z tytułu swojego dużego doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym często w relacjach z klientami pełni rolę doradcy.

Absolwentka kulturoznawstwa oraz studiów nad kulturą i językiem Korei na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła również studia podyplomowe o kierunku public relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. 

Jest autorką spotkań i wykładów promujących komunikację międzykulturową, w szczególności poznanie kultur krajów Azji.

 

"Możliwość pracy z ludźmi z różnych kultur jest dla mnie największą nagrodą."

Paweł Zajączkowski

Event Manager

Paweł spełnia się w organizacji letnich wydarzeń i pikników firmowych. Dynamiczne eventy z wieloma atrakcjami oraz mnóstwem uczestników to jego żywioł.

Powierzając mu organizację wydarzenia klient otrzymuje w zamian poczucie bezpieczeństwa, pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z jego oczekiwaniami oraz wiele radości gratis. Jego pomysłami można obdzielić wszystkie nudne i nieudane wydarzenia, które przygotowuje nasza konkurencja. A i tak zostanie sporo świetnych pomysłów dla nas.

Paweł ukończył kierunek bezpieczeństwo narodowe na Uniwersytecie Wrocławskim, a także marketing i public relations oraz e-marketing w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej.

 

„Każdy event ma swojego bohatera. Moja praca to pomóc klientowi zostać tym bohaterem.”

Katarzyna Adamczyk

Starszy specjalista ds. projektów

Kasia, jako osoba wielozadaniowa, wspiera firmę na wielu płaszczyznach.

Panuje nad sprawnym obiegiem wszystkich dokumentów w firmie. Bez jej pomocy utonęlibyśmy w gąszczu przepisów i w morzu spraw ważnych a niezałatwionych. Z nieodpartym wdziękiem zajmuje się także przyszłymi klientami agencji. Szybko dzięki niej zmieniają status na „zaangażowany”. Może na nią liczyć również nasz zespół podczas realizacji wydarzeń. Pilnuje terminów, wspiera, asystuje. Zawsze z uśmiechem na ustach.

Kasia ukończyła studia magisterskie na kierunku finanse i bankowość oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami Unii Europejskiej na Uniwersytecie Ekonomicznym.

 

„Bez radości z pracy nie ma radości z życia."

Anna Rutyna-Oblej

Graficzka

Bez Ani na pokładzie nasze firmowe życie nie byłoby tak kolorowe. To właśnie dzięki niej nasza agencja może pochwalić się łatwo rozpoznawalnym wizerunkiem.

Ania zajmuje się projektowaniem wszystkich elementów wizualnych eventów – od zaproszeń po scenografię.  Wspomaga też zespół w przygotowywaniu wstępnych ofert – jej wizualki pozwalają zobaczyć klientom, jak będzie wyglądała dana uroczystość. Pomysłów szuka na długich spacerach z psem. Po pracy, w wolnych chwilach, rysuje i maluje.

Jest absolwentką malarstwa na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej (logo, materiały firmowe) oraz w projektowaniu materiałów reklamowych (katalogi, ulotki, kalendarze, reklama prasowa) i wystawienniczych. 

„Celebrując doświadczenie, zmywać schematy.”