Komunikacja międzykulturowa
Stale organizujemy eventy dla firm pochodzących z różnych zakątków świata. Sami też dużo podróżujemy, odkrywając piękno i różnorodność miejsc odległych. Pozwala nam to na jeszcze lepsze poznawanie kultury naszych klientów.
Komunikacja międzykulturowa
Dialog międzykulturowy stał się nieodłącznym elementem naszej rzeczywistości. Przygotowując dane wydarzenie, bierzemy pod uwagę nie tylko indywidualną kulturę firmową naszego klienta, ale także kulturę obszaru świata, z którego się wywodzi. Dynamiczne procesy globalizacyjne, których mamy okazję być świadkami, spowodowały, iż większość naszych klientów to firmy, które mają swoje centrale daleko poza Polską.
Efektywna współpraca przy organizacji eventów wymaga od nas zarówno wiedzy o wartościach i konwencjach akceptowanych przez reprezentantów innych kultur, jak i świadomości różnic w podejściu do roli jednostki w społeczeństwie, roli władzy oraz stosowania różnych modeli komunikacyjnych.
Chętnie dzielimy się naszymi doświadczeniami i umiejętnościami z zakresu komunikacji międzykulturowej.
POLSKA – KOREA 30 LAT RAZEM
W dniach 16-17 listopada 2019 roku wrocławski Stary Ratusz był miejscem wyjątkowego wydarzenia. Z okazji 30-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych między Polską a Koreą nasza agencja zorganizowała spotkanie, które było doskonałą okazją do promocji kultur obu nacji.
Pierwszego dnia lokalna społeczność koreańska przedstawiała mieszkańcom Wrocławia swoje tradycje. Można było poznać alfabet koreański hangul i zgłębić tajniki życia współczesnego Koreańczyka. Chętni mogli także delektować się smakołykami kuchni koreańskiej, przymierzyć koreański strój – hanbok czy też pograć w tradycyjne koreańskie gry.
Natomiast drugiego dnia Koreańczycy mogli zapoznać się z wybranymi elementami kultury polskiej. Chętnie brali udział w warsztatach z ceramiki bolesławieckiej, przymierzali polskie stroje ludowe, smakowali regionalne produkty. Dla nich też przygotowaliśmy prelekcję o tym co warto zobaczyć na Dolnym Śląsku i zachęcaliśmy do nauki języka polskiego.
Uroczystość odbyła się pod patronatem Ambasady Republiki Korei, Centrum Kultury Koreańskiej oraz kilku instytucji z Dolnego Śląska.
DZIEŃ KOREAŃSKI
DZIEŃ POLSKI
PLANETA AZJA
W 2011 roku wystartowaliśmy z projektem „Planeta Azja”, który w wersji minieventów ma przybliżać wybrane elementy kultur Korei, Japonii i Chin.
Relacje ze spotkań: