Nasz zespół

Eventy są naszą pasją. Organizujemy je nieprzerwanie od ponad 16 lat. Zdobyliśmy wiele cennego doświadczenia, którym chętnie się dzielimy. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, dla globalnych firm.

pasja i doświadczenie


Dorota Pudło

Dyrektor  Zarządzający

Założycielka oraz współwłaścicielka agencji. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników oraz budowaniu wizerunku firmy.

Od początku istnienia agencji pracowała dla globalnych firm, organizując dla nich wiele oficjalnych uroczystości. Z tytułu swojego dużego doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym często w relacjach z klientami pełni rolę doradcy.

Absolwentka kulturoznawstwa oraz studiów nad kulturą i językiem Korei na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła również studia podyplomowe o kierunku public relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. 

Jest autorką spotkań i wykładów promujących komunikację międzykulturową, w szczególności poznanie kultur krajów Azji.

 

"Możliwość pracy z ludźmi z różnych kultur jest dla mnie największą nagrodą."

Dominika Smakosz

Event  Manager

Koordynuje realizacje dla kluczowych, międzynarodowych klientów. Dzięki swoim świetnym umiejętnościom organizacyjnym oraz nieodpartemu urokowi szybko zdobywa zaufanie partnerów biznesowych.

Dominika jest znana z dążenia do perfekcjonizmu, kontroluje każde etap przygotowania eventu i osobiście nadzoruje jego przebieg. W razie potrzeby ma zawsze przygotowany plan awaryjny. Często realizuje życzenia klienta, zanim ten zdąży je wyrazić.

Absolwentka filologii polskiej oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła również filologię angielską w Wyższej Szkole Filologicznej. Obecnie studiuje w Wyższej Szkole Bankowej –  marketing i public relations oraz brand management.

„Każde wyzwanie wyznacza drogę dalszego rozwoju i stanowi mobilizację do kolejnych działań.”

Paweł Zajączkowski

Event  Manager

Paweł spełnia się w organizacji letnich wydarzeń i pikników firmowych. Dynamiczne  eventy z wieloma atrakcjami oraz mnóstwem uczestników to jego żywioł.

Powierzając mu organizację wydarzenia klient otrzymuje w zamian poczucie bezpieczeństwa, pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z jego oczekiwaniami oraz wiele radości gratis. Jego pomysłami można obdzielić wszystkie nudne i nieudane wydarzenia, które przygotowuje nasza konkurencja. A i tak zostanie sporo świetnych pomysłów dla nas.

Paweł ukończył kierunek bezpieczeństwo narodowe na Uniwersytecie Wrocławskim, a obecnie studiuje w Wyższej Szkole Bankowej –  marketing i public relations oraz e-marketing w biznesie.

„Każdy event ma swojego bohatera. Moja praca to pomóc klientowi zostać tym bohaterem.”

Barbara Bartczak

Ekspert  międzykulturowy

Barbara od ponad 10 lat pracuje nad rozwojem współpracy międzynarodowej, mieszkając w Holandii, w Niemczech i w Polsce. Realizuje projekty szkoleniowe dla organizacji biznesowych, agencji rządowych oraz terenowych organów administracji. Wspiera menedżerów i pracowników w podnoszeniu ich efektywności jako członków międzynarodowych zespołów.

Jako doświadczony specjalista, wyłapie wszelkie niuanse różnic kulturowych, które mogą wpłynąć na przebieg realizowanego projektu. Pomaga zespołowi w zrozumieniu kultury najbardziej egzotycznego klienta agencji, a klientowi w adaptacji do polskich realiów.

Barbara doktoryzowała się w obszarze kultury i polityki niemieckiej; posiada dyplom eksperta w zakresie organizacji i komunikacji menedżerskiej Polsko-Amerykańskiego Studium Central Connecticut State University New Britain oraz Politechniki Wrocławskiej.

„Tam, gdzie kończy się strefa komfortu, tam zaczyna się prawdziwa nauka.”