Nasz zespół

Eventy są naszą pasją. Organizujemy je nieprzerwanie od ponad 16 lat. Zdobyliśmy wiele cennego doświadczenia, którym chętnie się dzielimy. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, dla globalnych firm.

pasja i doświadczenie


Dorota Pudło

Dyrektor Zarządzający

Założycielka oraz współwłaścicielka agencji. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników oraz budowaniu wizerunku firmy.

Od początku istnienia agencji pracowała dla globalnych firm, organizując dla nich wiele oficjalnych uroczystości. Z tytułu swojego dużego doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym często w relacjach z klientami pełni rolę doradcy.

Absolwentka kulturoznawstwa oraz studiów nad kulturą i językiem Korei na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła również studia podyplomowe o kierunku public relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. 

Jest autorką spotkań i wykładów promujących komunikację międzykulturową, w szczególności poznanie kultur krajów Azji.

 

"Możliwość pracy z ludźmi z różnych kultur jest dla mnie największą nagrodą."

Dominika Smakosz

Event Manager

Koordynuje realizacje dla kluczowych, międzynarodowych klientów. Dzięki swoim świetnym umiejętnościom organizacyjnym oraz nieodpartemu urokowi szybko zdobywa zaufanie partnerów biznesowych.

Dominika jest znana z dążenia do perfekcjonizmu, kontroluje każde etap przygotowania eventu i osobiście nadzoruje jego przebieg. W razie potrzeby ma zawsze przygotowany plan awaryjny. Często realizuje życzenia klienta, zanim ten zdąży je wyrazić.

Absolwentka filologii polskiej oraz edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła również filologię angielską w Wyższej Szkole Filologicznej, a także marketing i public relations oraz e-marketing w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej.

„Każde wyzwanie wyznacza drogę dalszego rozwoju i stanowi mobilizację do kolejnych działań.”

Paweł Zajączkowski

Event Manager

Paweł spełnia się w organizacji letnich wydarzeń i pikników firmowych. Dynamiczne eventy z wieloma atrakcjami oraz mnóstwem uczestników to jego żywioł.

Powierzając mu organizację wydarzenia klient otrzymuje w zamian poczucie bezpieczeństwa, pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z jego oczekiwaniami oraz wiele radości gratis. Jego pomysłami można obdzielić wszystkie nudne i nieudane wydarzenia, które przygotowuje nasza konkurencja. A i tak zostanie sporo świetnych pomysłów dla nas.

Paweł ukończył kierunek bezpieczeństwo narodowe na Uniwersytecie Wrocławskim, a także marketing i public relations oraz e-marketing w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej.

„Każdy event ma swojego bohatera. Moja praca to pomóc klientowi zostać tym bohaterem.”

Krystian Cieślak

Event Manager

Rzadki okaz inżyniera z duszą eventowca. Mimo swojego młodego wieku Krystian brał udział w wielu projektach eventowych w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Organizował imprezy zarówno w klubach w Waszyngtonie DC, jak i Juwenalia we Wrocławiu.

Marzy o wielkich, spektakularnych wydarzeniach, które będzie mógł osobiście nadzorować. Czym większy event, tym większa zabawa. Sztuczne ognie do nieba, pokazy mrożące krew w żyłach, rozgrzewające publiczność tancerki. Wszystko jest dla niego do załatwienia. I to na jutro.

Krystian jest absolwentem zarządzania i inżynierii produkcji, kończy też mechanikę i budowę maszyn w języku angielskim na Politechnice Wrocławskiej.

„Każdy event to nowa przygoda, a ja jestem uzależniony od przygód."

Katarzyna Adamczyk

Specjalista ds. projektów

Kasia panuje nad sprawnym obiegiem wszystkich dokumentów w firmie. Bez jej pomocy utonęlibyśmy w morzu spraw ważnych a niezałatwionych.

Tak jak oczywiste jest, że słońce rano wstanie, tak jest pewne, że Kasia zaginioną fakturę odnajdzie, co trzeba poprawi, uzupełni i sprawdzi. Zawsze pewnie pokieruje nas przez gąszcz przepisów dziwnych i dziwniejszych.

Z nieodpartym wdziękiem zajmuje się także przyszłymi klientami agencji. Przygotuje dla nich firmową prezentację, poinformuje o naszym profilu, przypomni się, kiedy trzeba. Szybko dzięki niej zmieniają status na „zaangażowany”

Kasia ukończyła studia magisterskie na kierunku finanse i bankowość oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami Unii Europejskiej na Uniwersytecie Ekonomicznym.

 

„Do pracy napędzają mnie zgrany zespół i mruczenie moich kotów."

Barbara Bartczak

Ekspert międzykulturowy

Barbara od ponad 10 lat pracuje nad rozwojem współpracy międzynarodowej, mieszkając w Holandii, w Niemczech i w Polsce. Realizuje projekty szkoleniowe dla organizacji biznesowych, agencji rządowych oraz terenowych organów administracji. Wspiera menedżerów i pracowników w podnoszeniu ich efektywności jako członków międzynarodowych zespołów.

Jako doświadczony specjalista, wyłapie wszelkie niuanse różnic kulturowych, które mogą wpłynąć na przebieg realizowanego projektu. Pomaga zespołowi w zrozumieniu kultury najbardziej egzotycznego klienta agencji, a klientowi w adaptacji do polskich realiów.

Barbara doktoryzowała się w obszarze kultury i polityki niemieckiej; posiada dyplom eksperta w zakresie organizacji i komunikacji menedżerskiej Polsko-Amerykańskiego Studium Central Connecticut State University New Britain oraz Politechniki Wrocławskiej.

„Tam, gdzie kończy się strefa komfortu, tam zaczyna się prawdziwa nauka.”